Szkolny konkurs talentów „Mam talent”  – regulamin


Szkolny konkurs talentów „Mam talent”

 

Regulamin konkursu:

 

  1. Organizatorzy konkursu: Szkoła Podstawowa nr 7 im. Jana Pawła II w Bochni.

Osoby odpowiedzialne: Magdalena Wilczyńska, Miron Zagórski (sprzęt)

 

  1. Cele konkursu:
  2. Rozwijanie zainteresowań i pasji uczniów;
  3. Zaprezentowanie w środowisku szkolnym różnorodnych talentów;
  4. Promocja twórczych form spędzania wolnego czasu;
  5. Popularyzacja działań artystycznych dzieci i młodzieży;

 

III. Szczegóły konkursu:

  1. Konkurs skierowany jest do uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej nr 7 im. Jana Pawła II w Bochni.
  2. Konkurs zostanie rozstrzygnięty w dwóch kategoriach wiekowych: klasy I-III oraz klasy IV-VIII.
  3. Uczestnicy konkursu mogą zaprezentować się indywidualnie lub w parach.
  4. Talenty uczniów mogą być prezentowane w formie:  śpiewu,  recytacji,  tańca,  prezentacji umiejętności grania na instrumencie,  prezentacji pracy plastycznej (malarstwo, rysunek, rzeźba, itp.),  prezentacji pracy technicznej,  pokazu umiejętności gry aktorskiej,  prezentacji umiejętności sportowych i akrobatycznych,  prezentacji prac fotograficznych,  innych pokazów;
  5. Prezentacja talentu nie może przekroczyć 5 minut, za wyjątkiem prezentacji umiejętności gry aktorskiej (po uzgodnieniu z organizatorami dopuszczalne jest wydłużenie czasu pokazu).
  6. Do konkursu dopuszczone zostaną prezentacje talentów nie zagrażające zdrowiu i życiu uczestników konkursu i publiczności.
  7. W przypadku prezentacji, do których wykorzystany zostanie podkład muzyczny lub prezentacja w formie multimedialnej, muszą one być dostarczone do organizatorów przynajmniej 7 dni przed terminem konkursu.
  8. W czasie występu niedozwolone jest wykonywanie niestosownych gestów, ruchów, tańców, wykorzystanie niestosownych piosenek, używanie wulgarnych słów oraz prezentowanie prowokacyjnych i wyzywających strojów.
  9. Organizatorzy zapewniają sprzęt nagłaśniający, mikrofony, odtwarzacz audio, rzutnik multimedialny, sztalugi i materace. Pozostałe rekwizyty niezbędne uczestnikom do pokazu, wykonawca musi zapewnić sobie samodzielnie.
  10. Talenty oceniać będzie jury, którego decyzja jest ostateczna i nie ma od niej odwołania. 11. Zostanie przyznana również nagroda publiczności poprzez oddanie głosów na specjalnych kartach.
  11. Występy uczniów mogą być nagrywane lub fotografowane na potrzeby promocyjne szkoły.
  12. Osoby chętne do wzięcia udziału w konkursie zgłaszają swoją kandydaturę do pani Magdaleny Wilczyńskiej lub Gabrieli Jawień z klasy 5d – najpóźniej do 29 maja 2023.
  13. Kolejność występu uczestników zostanie podana 1 dzień przed terminem konkursu.
  14. Konkurs odbędzie się 1.06.2023. na małej sali gimnastycznej SP 7 im. Jana Pawła II w Bochni. Godziny trwania konkursu zostaną podane w terminie późniejszym.
  15. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

Zapraszamy do udziału.

Skip to content